niedziela, 28 września 2014

Stara szafka w nowej wersji


Już na początku moich działań porwałam się  z motyką na słońce, pracy było dużo i zajęło mi to wiele czasu, ale warto było.


Niestety w trakcie prac mój aparat odmówił posłuszeństwa, więc będziecie musieli uwierzyć mi na słowo, że to wszystko zostało zrobione. (:
Pierwsze co zrobiłam, to usunęłam zbędne elementy, przeszkadzające mi, tj. blat i drzwi szafki.
Następnie papierem ściernym zdarłam do białego drewna cały lakier pokrywający mebel w każdym miejscu.
Tylna ścianka szafki lekko się chybotała, dlatego z tyłu ma dodatkowe dwie deski podpierające oparcie.
Cały fotel został pomalowany na biało dwa razy, a ubytki w drewnie zaszpachlowane gipsem.
Potem już tylko wycięłam dwie gąbki w odpowiednim wymiarze ze starego materaca, przymocowałam je do tak samo wyciętych desek z pilśni i pokryłam materiałem obiciowym zszywaczem tapicerskim. Potem już tylko pokrycie materacy odpowiednim materiałem, włożenie koszyków (robionych na wymiar na zamówienie) i gotowe!
Do całości brakuje mi już tylko poduszek w kolorze materaca i dobrej książki na miłe wieczory. I jak Wam się podoba?


10 komentarzy:

  1. Super! Bardzo kreatywnie i ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stara wygląda lepiej ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, każdemu podoba się co innego, a ja tworzę według własnego uznania. (:

      Usuń
  3. A gdzie stoi? W Wado czy w akademiku? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Wado na strychu i czeka na swoje pięć minut w lepszym miejscu bo obecnie nigdzie się nie mieści. :<

      Usuń